Ed Sheeran - Miss you!

Allmänt | 2011-11-21 | 19:58:42 Kommentera här! » 1 st

Heey allihopa;)
Slutade runt 4 idag och efter så åkte jag hem och när jag kom hem så skulle jag följa med mamma och handla. Så jag gjorde det! Efter det så var jag tvungen att plugga...
Sen käkade vi lite & jag kollade på The Love Guru..
HAHA xD Så sköön snubbe..
Var det någon som kollade på AMA igår? Jag missade;( Men man kan ju alltid kolla på youtube eller ngt!
TIDIGT imorse åkte Sharon och hennes familj hem till England:D Vi har haft det super kul  i helgen iaf!
Hörs senare! Kyss..
Men en annan sak! Kolla på bilden..Liksom? Dude, what's with the hair?;o
Liksom är det bara jag eller ser han inte lite ut som Blain i Glee? :) haha..
Och såklart...Gomez, just as beautiful as always! xD

He was also doing the "SHUFFLING"! yeeaahh..






Kommentarer
Skrivet av: julia

haha nej vad läskigt, de var aslika ju, iaf på biden med selena!

när ska du svara på resten av frågestunden?

och snäääälla kan inte du lägga upp fler outfits, för jag tror jag talar för alla dina läsare när jag säger att du har snyggast kläder i sverige typ, så snälla!

2011-11-21 @ 21:02:43

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!