Förhandsvisning på bio..

Allmänt | 2011-11-26 | 09:56:08 Kommentera här! » 0 st

Hey beautiful!
Nu ligger jag i soffan hemma och har nyss ätit lite frukost med familjen.
Jag vaknade runt 8..suck...men jag gick upp och sen duschade jag lite!
Sen åt jag och har kollat på lite true blood! Som jag ska fortsätta med efter detta inlägg..höhö..
Nä, men dagen idag kommer jag inte lägga upp så mycket inlägg. För klockan 12 så ska vi vara i stan och klockan 13 eller ngt börjar filmen. Har ingen aning om när den börjar! Men vi ska kolla på ngn förhandsvisning, tror filmen hette Arthur nånting..xD
Men vi hörs senare! Det kanske kommer upp ngt mobil-inlägg eller ngt!
Kyss..

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!