Gör sån här sak:

Listor | 2011-11-30 | 19:12:07 Kommentera här! » 0 st

1. En kille jag litar på

2. En tjej jag litar på

3. Bästa vänner

4. En som får mig att le

5. Barndomsvän

6. Finaste personen

7. Den som smsade mig senast

8. En jag vill ha tillbaka i mitt liv

9. Någon som vet hur man gör mig glad

10. Någon jag verkligen älskar

11. En person jag vill byta utseende med

12. Snyggaste tjejen jag vet

13. Snyggaste killen jag vet

14. Någon du brukade va med förut

15. Någon med samma humor som du

16. Någon du skrattar mycket med

17. Någon jag haft de bästa tiderna med men sen tappat kontakten med

18. En du verkligen saknar


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!