Lär känna mig!

Roligt haha.. | 2011-11-05 | 15:09:24 Kommentera här! » 0 st

10 frågor om dina vänner
Vem vet mest om dig? Hannah
Vem är snyggast av dina vänner? Alla är lika snygga, bryr mig ingenting hur mina vänner ser ut, väljer inte vänner efter utseende

Vem av dina vänner litar du på mest? Många
Vem pratar du med om du är ledsen? Finns några olika jag verkligen kan prata med när jag är ledsen, som alltid finns där, så det är några stycken
Vem har du roligast med? Asså det är svårt, har olika roligt med olika personer.
Har någon av dina vänner någongång tagit din pojkvän? Ja haha eller det var typ lite i 3:an men haha det var så oseriöst det kunde bli sen lite i 5-6:an men brydde mig inte så mycket då eftersom det inte var seriöst typ.. 
Har du tagit någon av dina vänners pojkvän? Typ i 3:an hehe, jag och en kompis bråkade lite om samma kille hahah! 
Vem umgås du mest med? Hanna tror jag
Har du mest killvänner eller tjejvänner? Har mest tjejvänner men även killvänner, spelar inte så stor roll vem jag umgås med, bara jag har kul så spelar det ingen roll

 

KÄRLEK
Har du kysst någon idag? Nepp
Har du ett förhållande? Neej
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Verkligen inte haha
Var va dina föräldrar när dom blev tilsammans? No idea
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Nej
Har du tagit någons pojkvän/flickvän? Har precis svarat på denna fråga va?

 

- 10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? Hmm.. vet inte, typ allihopa
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Japp
Vem är farligast i din familj? Haha typ min syster
Vem är roligast i din familj?
Jag lätt
Har ni något husdjur? Världens bästa hund Bella, och två katter Dixie & Droppy
Sover du oftast med? Sover inte med någon i min familj, klarar mig själv hihi

 

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? Pappa
Vem ringde du senast? Pappa
Vem sms:a till dig senast? Hannah
Vem sms:a du till senast? Hannah

 

SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? Ja
Använder du wax? Nej haha
Använder du ögonskugga? Nej
Använder du kajal? Inte ofta, och gör jag det så är det eyeliner fast använder då flytande
Använder du hårspray? yes
Använder du volymspray? Nej ibland.
Uppsatt hår eller hängande? Beror på, har jag en bra hårdag har jag det hängade, men har jag en dålig hårdag och mitt hår har lockat sig lite när jag går till skolan så har jag det uppsatt. Så det beror helt på haha! 
plattar/lockar du håret varje dag ? Neej

 

 


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!