Mys,mys & mys....

Allmänt | 2011-11-06 | 19:12:24 Kommentera här! » 0 st

Hej igen!
Min dag har varit ganska chill idag faktiskt som ni kanske har märkt.
Jag har inte gjort så mycket, slappat, kollat på film, läst, lagat lite mat med mammi, gått ut med Bella på långis och jaa lite sånt. Imorgon så är det skola..Haha, nä men jag har faktiskt saknat mina kompisar så det kommer bli skönt att komma tillbaka till det "normala" eller vad man kan kalla det för.
För kvällen så talar rubriken väldigt mycket för vad jag ska ha iaf. MYSIGT.
Det är ju EMA som jag skrev i ett förra inlägg! Kommer bli så spännande! Jippiii....
Mammi har även handlat lite mys fika till kvällen oxå! Mummmss..
Hörs senare snyggingar! Kyss..

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!