Skolan / Engelska lektion..

Allmänt | 2011-11-16 | 09:33:57 Kommentera här! » 1 st

Heeyy shawtys ;)
Haha..nu sitter jag på lektion och det är sjuuukt tråkigt, men ja..
Om typ 2 timmar äter vi, ocj jag är as hungrig! Min mage kurrar! Haha..
Vet inte direkt vad jag ska göra drirekt efter skolan, kanske så åker vi in till stan eller bara köpcentrum! Vi får se! För efter ska jag och Hannah gå och kolla på den nya twilight!!! OMG...lääängtar såå mycket..
Är jätte sugen på att äta en bulle just nu...gottegrisen...
Men hörs efter skolan nån gång!

Kram..




Kommentarer
Skrivet av: Natalie

sv; va kuul! jag ser till att du kommer upp runt 15 okej? =) <3

2011-11-16 @ 12:50:06
Länk: http://Lavendelmos.bubbleroom.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!