Svar på frågestunden del 2.

Svar på kommentar | 2011-11-14 | 20:10:28 Kommentera här! » 1 st

Popcorn/Chips?
Cola / Fanta?
Hund / Katt?
Svart / Vitt?
Bil / Buss?
USA / England?
(svååårt)
Justin Bieber / Ulrik Munther?
PLL / TVD
Blogg / facebook
Rosa / Ljus blå

Vart i Sthlm bor du?
Jag bor ute på värmdö :)

Favorit färg?
Rosa, Ljus blå & Ljus lila!

Har du någon förebild?
Ja, min förebild är min mami. Men även Rihanna hon är sjukt vacker och jag typ älskar henne =)

Fin blogg! Vad heter dina bästavänner?
Tack sötnos! Mina bästavänner heter Hannah, Isabella (issy), Abi & Elisabeth!



Din favorit teveserie?
Jag har mååånga, haha..Men de absoluta favorita är The Vampire Diaries, Pretty Little Liars & Gossip Girl!

Är du kär i någon?
Ja...


♥ Vad ville du jobba med när du va liten? ;)
Haha, jag ville bli polis, sångerska & Frisör! Haha..

♥ vad gullig du är =)
Naww..thank you sweetie! Du med!

vad tycker du om hästar och kaniner? :)
Jag älskar de djuren! Speciellt hästar! Under hela min barndom har jag haft kaniner! Och jag har även en häst! Hon heter Black Beauty.

vilken mascara använder du? :)
Jag använder väldigt många, men inga speciella. De är typ från Kicks eller nått sånt <3

vad hittar man på din ipod ? :D
På min ipod hittar du allt från Veronica Maggio till LMFAO & Justin Bieber till James Blunt..
Haha..har lite av allt på min ipod..;)


hur lång tid tar det för dig att fixa ditt hår på morgonen?
Runt 10-15 minuter! ;)

vad har du för mobil?
Iphone 4s vit! :) LOVE..


Brukar du träna nån "sport" på fritiden?
Nope ;) Men jag dansar...

1. hur kan du vara så söt?
Awww..tack sötnos! Jag vet inte...fråga min mamma..haha ;)

2. har du färgat ditt hår eller är det så fint?
Jag var naturligt blond, men sen färgade jag det brunt. Sen blekte jag tillbaka det till blont några gånger, sen har det bara blivit ljusare! Och till den färgen jag har idag!..




3. har du någon kille just nu?
Yeees ;) Han heter Alex som jag har typ sagt nu några gånger...folk vill veta det...hahah <3


4. hur många äkta förhållanden har du haft?
Jag har haft typ 3..eller asså...det är ganska komplicerat...förklarar senare..! :)

5. vad är det längsta du har gjort med den kille?
Haha? Jag fattar inte frågan..menar du ***...? Du kan vell typ fråga om den frågan;) haha..

Vilken kändis skulle du vilja tillbringa en hel dag med?
Hahah...jag tror att ni redan vet svaret på den frågan...Men jag skulle även vela spendera en dag med Rihanna, hon verkar vara så himla trevlig & underbar haha!

Justin & Rihanna skulle jag luuuungt göra!! ;)

Har du ett stökigt rum?
Njaaa, nej...ibland ;) Min mamma älskar att städa..xD

Hur många blogg läsare har du?
hmm, det varierar ibland! Men runt 200-400 xD Älskar er!...

Svar från frågestunden! Roligt att så många frågade frågor ;) Love yaa..
Forsätt fråga på sötnosar..

Kommentarer
Skrivet av: Natalie

Jag absolut avgudar dina ögon, hah skulle kunna ge dig massa komplimanger ! =)

2011-11-14 @ 20:18:58
Länk: http://Lavendelmos.bubbleroom.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!