Svar på kommentar! :)

Allmänt | 2011-10-24 | 20:41:44 Kommentera här! » 0 st

Svar: Tack så mycket Elin! Va glad jag blir!.. Haha ja, jag vet inte riktigt. Nej, på morgonen borstar jag bara håret och så. Inge platt eller locktång eller så.. Jag sminkar mig inte speciellt mycket heller. Jag använder puder och foundation, rouch, maskara, ögonbrynspenna och eyeliner.. Inte så mycket mer..Tack så mycket igen! 
Fast på fester brukar jag använda lite mer smink såklart. Typ läppstift eller läppglans och ögonskugga. Ibland lösögonfransar också!


Svar: Haha..Hej på dig med "Anonym"... Det var vell en bra fråga tycker jag! För att han är väldigt talangfull och jag tycker om hans musik? Var det något mer du ville ha svar på, eller om jag missuppfattade frågan kan du alltid fråga igen...


Svar: Hejsan Jonna! Jag tränar faktiskt inte så mycket, hehe..Jag är en gottegris for sure, men jag äter bra mat och jag rör på mig. Det är nog det viktigaste när man ska hålla sig i form, att gå ut och röra på sig. Man behöver inte springa, men gå på promenader med hunden t.ex.. 
Tack tjejen! Haha, tack sötnos! ;)

 

 



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!