Har tråkigt, bjuder!

Listor | 2012-02-27 | 11:48:26 Kommentera här! » 2 st



Dagens låt: Lana Del Rey - Video Games!
Dagens dusch: Den kommer alldeles strax.
Dagens frisyr: Utsläppt hår, tror jag!
Dagens smink: Mascara, puder, rouge, eyeliner, ögonbryns penna!
Dagens händelse: Har inte hänt mycket än.
Dagens planer: Dra in till stan med Hannah och äta lunch + shopping, sedan ska hon sova hos mig...MYS:)
Dagens vill ha: Ehhm...Ett par nya skor skulle sitta perfekt idag!
Dagens saknad: Min kompis, Emily som är i USA! Jag saknar dig! Kom hem snart!
Dagens drog: Ja a vad kan det blir, godis kanske...haha..
Dagens tråkigaste: Vet inte än, får bli en senare fråga.
Dagens finaste: Min bästavän Hannah, hon är alltid fin.
Dagens måste: Den får jag fundera lite på.
Dagens dricka: Idag skulle jag vilja ha ett glas Coca Cola, det var så längesen.
Dagens köp: Inget, inte än i alla fall...hehe;)
Dagens mat: Har inte ätit något än, får se vad det blir sen.
Dagens sjuka: Har inte hänt något sjukt än, men det kommer, garanterat.
Dagens kärlek: Min lilla tuttie (min katt).
Dagens mående: Jag mår så bra så, mår nog bättre när jag träffar Hannah, alltid roligt att umgås med henne.

Kommentarer
Skrivet av: Pippi

AS grymm design!!

2012-03-10 @ 09:34:19
Länk: http://newyorkersss.blogg.se/
Skrivet av: Lina S

Fina tjejer!

2012-03-13 @ 16:57:41
Länk: http://linastrandh.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!