"En del Julklappar CHECK"

Allmänt | 2011-12-07 | 18:50:15 Kommentera här! » 0 st

Hey beautiful!
Nu har jag kommit hem från stan och har handlat några roliga julklappar! Tänker inte avslöja ngt här på bloggen om vad det är eller till vem:) Men jag har iaf köpt lite!
Och jag behöver verkligen köpa mer!Men det får bli nån gång i helgen för imorgon kan jag inte! Då ska jag förbi mammas jobb och sen ska jag plugga!
Och på fredag ska jag sova hos Hannah! :)
-
Nu så sitter jag här framför datorn i soffan och myser med spotify (justin bieber's jul skiva) och blogg.se!
-
Har ni sätt den nya musik videon av justin? Santa Claus Is Coming To Town! 
Själv tycker jag att den är lite sådäär men alla kolla!--->
Justin är så BÄÄÄST!!...


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!