Hemma från skolan sötnosar!

Allmänt | 2011-12-01 | 17:32:15 Kommentera här! » 2 st

Hej sötnosar! Nu har jag äntligen kommit hem från skolan och chillar lite framför skype med Alex och Hannah :)
Imorgon ska jag sova hos amanda så det blir nog ganska dåligt med uppdatering :( Men kan fösöka göra mitt bästa!
-
Jag har inga läxor till imorgon..jippiiee...Men ska läsa på lite franska ändå ;)
Det är alltid bra!
-
Annars gör jag typ inget! Chillar som jag nämde förut :)
Ska inte göra så mycket heller..
Tänker bara ligga här och slappa tills maten är klar! haha...
-
Hör senare sötisar! Love yaa..
Sommar = jag ♥ =D

Kommentarer
Skrivet av: Hanna G

Har du en syster? :o Är hon lika fin som dig? Kram

2011-12-01 @ 17:44:59
Skrivet av: Moa

Fin blogg :)

2011-12-01 @ 20:27:10
Länk: http://moanatalie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!