I heard she was born naked, that slut.

Allmänt | 2011-12-14 | 09:12:56 Kommentera här! » 1 st

Haha, Godmorgon söt!
-
Nu sitter jag hemma och vi har världens sovmorgon idag! Vi börjar typ 10.30! Snacka om SKÖNT!...
Det skulle vara ngt speciellt i skolan eller ngt och vi fick inte vara där då, för vi ska göra det efter de andra, jag vet inte! Men vi slutar runt 3 idag också! Det är inte en vanlig skoldag som ni kanske fattade, haha..HAr ingen aning om vad vi ska göra men det får vi vell se! Det skulle vara ngn jul överraskning typ!
-
Nu spelas "Pray-Justin Bieber" Haha..Har väldigt tråkigt..Men ska snart börja bege mig mot skolan. Eftersom ingen annan är hemma så måste jag åka buss :(
Vi hörs mer efter skolan! Kyss..

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

länkbyte? :)

btw, duär sjuktfin! :)

2011-12-14 @ 18:11:21
Länk: http://http://jenniferfridaah.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!