Imma be under the mistletoe...

Allmänt | 2011-12-06 | 20:44:10 Kommentera här! » 0 st

Heey sweeties;)

Nu gör jag typ inget, så därför ska jag sätta på film och mysa i min gooaste säng!
Som jag har saknat hela skol dagen -.-...
-
Nä, men imorgon så måste jag in till stan och fixa lite julklappar!
Haar världens läängsta lista, och många av dem personerna har sagt "Jag vet inte" & "Det spelar ingen roll" När jag frågar dem vad de önskat sig! Åhhhh... Jobbigare för mig! Måste gå runt och hitta på julklappar! Haha..
Men det är imorgon det!
Kanske så är jag på sjukt gott humör och vill handla klappar:) Vem vet?...
-
Nu ska jag sätta på filmen! Hörs senare sötnosar!..



CUTEST BIEBER ;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!