Jag har världens BÄSTA mamma!

Allmänt | 2011-12-01 | 19:13:00 Kommentera här! » 0 st

GUD VA GLAD JAG ÄR JUST NU!!!!!!!
Det går inte att förklara!!!
Men iaf, jag, mamma och pappa åt middag. Så frågade hon mig vad jag ville ha i julklapp :D
Jagg svarade i något med "Kläder, pengar, present kort..Jag vill speciellt ha en ny kofta från Vectorias Secret"
Och hon sa "Jaha, får man se den då"..
Sååklart så fjeskade jag lite oxå..hehe, som alla tonåringar...
Haha..
Men anyway! Hon kollade på den och blev lika kär i den som JAG!
OCH HON SKA KÖPA DEN!! AAAA....JAG ÄLSKAR DIG MAMMA!
-
Jag är så j*vla överlycklig just nu!...
JA! DET ÄR DEN KOFTAN! ;) SÅ FIN!....

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!