Jul, jul, NU ÄR DET JUL IGEN!...

Allmänt | 2011-12-06 | 17:31:02 Kommentera här! » 3 st

Hejsan!
Haha, va tråkig hälsning..men är ganska ofantasifull just nu..xD
Nää, men just nu så har jag pluggat lite så nu sitter jag och dunkar musik och kollar  runt på lite bloggar!
Har faktiskt inget annat för mig...sitter och skypear med Alex lite oxå..Han gillar inte min musik:( haha..Eller han tycker det är lite fjantigt med Bieber, but he is no hater!...(tur det) HAHA..tråkig jag är förlåt...:)
-
Förlåt för den hämska uppdateringen igår och idag typ...Har ganska mycket i skolan och blev tvungen att plugga!...
-
Men annars är allt som vanligt! haha..
Och juste!!
SNART ÄR DET JUL!
jaaaa!
Men ett problem..har inte börjat köpa presenter! ;o
MÅSTE ÅKA IN TILL STAN IMORGON! OMG...är så himla stressad! Måste hinna slå in dem också!..
Men det är ju någon vecka kvar!...
Hörs senare! Blev ett ganska långt inlägg..sorry..

JAG ÄR LIKA GLAD SOM SVAMPBOB! :)

Kommentarer
Skrivet av: Erika

OMG...ÄR DU ONE DIRECTION FAN?? JAG ÄLSKAR DEM!....

Vilka är dina 2 mest favoriter? Det är sjuukt svårt jag vet, men om du måste välja! Kram..

2011-12-06 @ 20:52:42
Skrivet av: Anonym

Snyggaste killen i OD vs. The Bieber!

2011-12-06 @ 20:53:11
Skrivet av: Fredrik Svensson

SVAMPBOB!!!!



Hoppas du har det bra i julhysterin.

Har du hunnit fått några julkänslor än? :)

2011-12-07 @ 22:17:07
Länk: http://fredriksvensson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!