Svar på kommentar! :)

Svar på kommentar | 2011-12-06 | 21:05:03 Kommentera här! » 0 st

Haha, har fått en del frågor om One Direction...Haha, okeey...


Svar: Haha, jag vet inte faktiskt. Jag lyssnar på deras låtar lite då och då och jag tycker dem är helt ok! Det är min kompis som är helt besatt av dem så det är därför jag lyssnar och kanske bloggar lite om dem:) 
Haha, som jag sa jag har inte One direction Infection, men dem är bra och jag diggar dem!
Hmm..favoriterna är nog, utseende och personlighet Zayn & Louis! För att Zayn är OTROLIGT snygg och Louis är såå snäll och söt! Han är den roligaste av deem!...xD






Svar: Alltså Zayn mot Justin? Haha, förlåt men jag kan verkligen inte välja bort justin på denna fråga! För liksom, jag har följt honom längst och jag älskar han & hans musik! Visst är båda sjukt snygga, men jag tror att svaret blir justin ändå! De har ju nästan samma frilla iaf! haha...




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!