Svar på kommentar! :)

Svar på kommentar | 2011-12-13 | 14:53:37 Kommentera här! » 0 st

Svar: Haha, ehmm..sjukt svår fråga! Men då måste jag vell välja ngn as snygg brud. Haha, nej men det skulle blivit ngn modell från Victorias Secret eller typ Megan Fox;)


Men om det hade varit typ i min ålder hade jag valt typ Ariana Grande eller Victoria Justice för att jag älskar dem, och dem är sjuuukt söta båda 2 :) Och dem sjunger väldigt bra båda!...



Svar: Ehmm...hallå? :) Jag skulle dejtat Justin Bieber (såklart, om han inte var typ världens as, som jag inte tror), Francisco Lachowski, Alex Pettyfer (2 die for) Louis nånting från 1D, Eller Zayn Malik, Ian Somerhalder & Paul Wesley!!!...



Tumblr_lw1ksll6ck1r6lzqvo1_500_large

 

HAHA, forsätt fråga roliga frågor!! :) Det är bara kul!...

 

 


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!