Harry Potter 6 eller 7?

Allmänt | 2011-11-28 | 20:39:29 Kommentera här! » 0 st

Tjenare, haha..nu så har jag just duschat lite och nu ligger jag i soffan med datorn och bloggar lite. Hade tänkt att sätta på typ Harry Potter eller ngt.. Kanske så kollar jag på 6 eller 7an :D Min sötaste pappa köpte hela boxen idag! Så nu har vi alla filmer i en box. Mamma tyckte dock att det var HELT onödigt pga att vi redan har alla förutom den sista filmen! haha..
Har inte så mycket mer att säga. Efter skolan imorgon så kanske följer jag med Alex hem till honom :) Vi får se då!
Imorgon har jag iaf sovmorgon! Mys...
Hörs senare kyss..

Tumblr_lqmiz077un1qfbwdqo1_500_large

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!